søndag 28. februar 2016

Et lite innlegg

Det har vært en stund siden siste innlegg, det er fordi det egentlig ikke har skjedd så mye, men jeg kan ta å snakke kort om det som har skjedd.

dagene går normal, med jobb fra 6 til 2-3 tiden hvor jeg hjelper til med ymse og lager ting som skal selges i butikken.

Forrige lørdag spiste vi ute og dro på kino for å se "The hateful 8" jeg likte den veldig godt.

Bøkene mine har endelig kommet fram så nå har jeg noe ordentlig lesestoff, yay.

utenom dette har det ikke skjedd så veldig mye. Men, jeg skal til Bologna neste helg for å spille kort, og jeg kommer nok til å skrive et innlegg om det. Etter det skifter jeg jobb, fra den lille butikkslaktern Mosshammer, til den store fabrikken Tann (ala Nortura), kommer nok til å skrive om det også.

et kort innlegg men som sagt, ikke mye spesielt som har skjedd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar